
Herinrichting Veerseweg tussen Zanddijk en Veere
De Veerse weg is de afgelopen jaren flink veranderd. Door harde wind zijn verschillende grote bomen omgewaaid of weggehaald omdat ze gevaarlijk waren. Nu ligt er een open stuk weg, waar hard rijden aantrekkelijk is.
Ook is het soms onduidelijk waar je moet lopen of fietsen. Dat kan veiliger en mooier!
Daarom gaan we samen met omwonenden en andere betrokkenen aan de slag met een nieuw plan voor de Veerseweg. We willen een veilige weg voor iedereen. Of je nu fiets, wandelt of rijdt, de Veerseweg is voor iedereen. Natuurlijk willen we ook meer groen terugbrengen, met nieuwe bomen en beplanting.
Denk je mee? Samen maken we de Veerseweg weer veilig en prettig!

Veerseweg TOEN

Veerseweg NU

Veerseweg NIEUW
Wilt u op de hoogte blijven? Klik dan op de verschillende fases om te lezen wat er allemaal is besproken en gedaan.
nog 7 weken
Fases
Werkgroepsessies deel 2
De werkgroep Herinrichting Veerseweg gaat weer van start
Eerder spraken we met bewoners over de herinrichting van de Veerseweg tussen Zanddijk en Veere. Na de laatste informatiebijeenkomst hebben we even een pauze genomen. In die tijd kon iedereen die dat wilde zich aanmelden om mee te denken over het vervolg.
De aanmeldperiode is nu voorbij. Alle mensen die zich hebben aangemeld, vormen samen de werkgroep Herinrichting Veerseweg. Met deze groep willen we samen werken aan een plan dat door veel mensen wordt gesteund.
De eerste bijeenkomst van de werkgroep is op donderdag 4 december. Tijdens die avond bespreken we hoe we verder gaan en hoeveel bijeenkomsten er nog nodig zijn.
De verslagen van de bijeenkomsten plaatsen we steeds op Doe Mee Veere. Zo kan iedereen lezen wat er is besproken en hoe het project verdergaat.
Samen maken we van de Veerseweg een veilige en prettige weg voor iedereen!
0 ideeën
Filters
Totaal aantal items: 0Geen waarden beschikbaar.
