
Herinrichting Veerseweg tussen Zanddijk en Veere
De Veerse weg is de afgelopen jaren flink veranderd. Door harde wind zijn verschillende grote bomen omgewaaid of weggehaald omdat ze gevaarlijk waren. Nu ligt er een open stuk weg, waar hard rijden aantrekkelijk is.
Ook is het soms onduidelijk waar je moet lopen of fietsen. Dat kan veiliger en mooier!
Daarom gaan we samen met omwonenden en andere betrokkenen aan de slag met een nieuw plan voor de Veerseweg. We willen een veilige weg voor iedereen. Of je nu fiets, wandelt of rijdt, de Veerseweg is voor iedereen. Natuurlijk willen we ook meer groen terugbrengen, met nieuwe bomen en beplanting.
Denk je mee? Samen maken we de Veerseweg weer veilig en prettig!

Veerseweg TOEN

Veerseweg NU

Veerseweg NIEUW
Wilt u op de hoogte blijven? Klik dan op de verschillende fases om te lezen wat er allemaal is besproken en gedaan.
nog 7 weken
Fases
Terugkoppeling 2e bijeenkomst werkgroep
Op 26 februari jongstleden heeft de 2de werkgroepbijeenkomst plaatsgevonden.
In de bijlage treft u het verslag aan.
