
Herinrichting Veerseweg tussen Zanddijk en Veere
De Veerse weg is de afgelopen jaren flink veranderd. Door harde wind zijn verschillende grote bomen omgewaaid of weggehaald omdat ze gevaarlijk waren. Nu ligt er een open stuk weg, waar hard rijden aantrekkelijk is.
Ook is het soms onduidelijk waar je moet lopen of fietsen. Dat kan veiliger en mooier!
Daarom gaan we samen met omwonenden en andere betrokkenen aan de slag met een nieuw plan voor de Veerseweg. We willen een veilige weg voor iedereen. Of je nu fiets, wandelt of rijdt, de Veerseweg is voor iedereen. Natuurlijk willen we ook meer groen terugbrengen, met nieuwe bomen en beplanting.
Denk je mee? Samen maken we de Veerseweg weer veilig en prettig!

Veerseweg TOEN

Veerseweg NU

Veerseweg NIEUW
Wilt u op de hoogte blijven? Klik dan op de verschillende fases om te lezen wat er allemaal is besproken en gedaan.
nog 7 weken
Fases
Terugkoppeling 1e bijeenkomst werkgroep
Op 29 januari 2025 vond de start plaats van de werkgroepsessies voor de herinrichting van de Veerseweg tussen Zanddijk en Veere.
Na een kennismakingsronde werd een toelichting gegeven op de projectaanpak en de verkeerskundige en constructieve uitgangspunten en richtlijnen die een rol spelen bij de herinrichting.
Tijdens deze sessie is een helder beeld geschetst van de wensen en aandachtspunten voor het project. Met deze waardevolle input gaat de gemeente aan de slag met het schetsontwerp. In de bijlagen kunt u lezen wat er deze avond aan de orde is gekomen.
