
Herinrichting Veerseweg tussen Zanddijk en Veere
De Veerse weg is de afgelopen jaren flink veranderd. Door harde wind zijn verschillende grote bomen omgewaaid of weggehaald omdat ze gevaarlijk waren. Nu ligt er een open stuk weg, waar hard rijden aantrekkelijk is.
Ook is het soms onduidelijk waar je moet lopen of fietsen. Dat kan veiliger en mooier!
Daarom gaan we samen met omwonenden en andere betrokkenen aan de slag met een nieuw plan voor de Veerseweg. We willen een veilige weg voor iedereen. Of je nu fiets, wandelt of rijdt, de Veerseweg is voor iedereen. Natuurlijk willen we ook meer groen terugbrengen, met nieuwe bomen en beplanting.
Denk je mee? Samen maken we de Veerseweg weer veilig en prettig!

Veerseweg TOEN

Veerseweg NU

Veerseweg NIEUW
Wilt u op de hoogte blijven? Klik dan op de verschillende fases om te lezen wat er allemaal is besproken en gedaan.
nog 7 weken
Fases
Verkeersborden maken
🚲👣 Vorige week mochten we op basisschool De Magdalon een leuke sessie geven over het samen delen van het voetpad aan de Veerseweg.
Na een korte presentatie over de nieuwe, toekomstige situatie aan de Veerseweg gingen de klassen enthousiast aan de slag met het ontwerpen van hun eigen verkeerbordjes.
De kinderen van klas 1-2 waren enorm enthousiast en kwamen met verrassend creatieve ontwerpen voor de nieuwe bordjes langs het pad. Mooi om te zien hoeveel ideëen ze hebben. 🎨❤️
Alle klassen van de basisschool maken de komende periode hun eigen verkeersbordjes. Uiteindelijk worden er 4 ontwerpen gekozen die echt langs het pad geplaatst worden.
Met deze actie helpen de kinderen mee om duidelijk te maken dat jonge fietsers hier samen met wandelaars veilig gebruik mogen maken van het voetpad. 😊
0 reacties
Filters
Totaal aantal items: 0Geen waarden beschikbaar.
