
Herinrichting Veerseweg tussen Zanddijk en Veere
De Veerse weg is de afgelopen jaren flink veranderd. Door harde wind zijn verschillende grote bomen omgewaaid of weggehaald omdat ze gevaarlijk waren. Nu ligt er een open stuk weg, waar hard rijden aantrekkelijk is.
Ook is het soms onduidelijk waar je moet lopen of fietsen. Dat kan veiliger en mooier!
Daarom gaan we samen met omwonenden en andere betrokkenen aan de slag met een nieuw plan voor de Veerseweg. We willen een veilige weg voor iedereen. Of je nu fiets, wandelt of rijdt, de Veerseweg is voor iedereen. Natuurlijk willen we ook meer groen terugbrengen, met nieuwe bomen en beplanting.
Denk je mee? Samen maken we de Veerseweg weer veilig en prettig!

Veerseweg TOEN

Veerseweg NU

Veerseweg NIEUW
Wilt u op de hoogte blijven? Klik dan op de verschillende fases om te lezen wat er allemaal is besproken en gedaan.
nog 7 weken
Fases
Terugkoppeling 3de bijeenkomst nieuwe werkgroep
Verslag werkgroepsessie Veerseweg – 5 februari 2026
Op 5 februari 2026 kwam de werkgroep Veerseweg opnieuw bijeen om het ontwerp voor de Veerseweg verder uit te werken.
Ook is besproken hoe we samen met basisschool de Magdalon bordjes gaan ontwerpen voor langs het niet verplichte-fietspad. De kinderen mogen zelf ontwerpen maken. Zo betrekken we hen actief bij een veilige inrichting van hun eigen route.
In het verslag leest u welke punten zijn besproken en hoe het proces verder gaat.
