
Herinrichting Veerseweg tussen Zanddijk en Veere
De Veerse weg is de afgelopen jaren flink veranderd. Door harde wind zijn verschillende grote bomen omgewaaid of weggehaald omdat ze gevaarlijk waren. Nu ligt er een open stuk weg, waar hard rijden aantrekkelijk is.
Ook is het soms onduidelijk waar je moet lopen of fietsen. Dat kan veiliger en mooier!
Daarom gaan we samen met omwonenden en andere betrokkenen aan de slag met een nieuw plan voor de Veerseweg. We willen een veilige weg voor iedereen. Of je nu fiets, wandelt of rijdt, de Veerseweg is voor iedereen. Natuurlijk willen we ook meer groen terugbrengen, met nieuwe bomen en beplanting.
Denk je mee? Samen maken we de Veerseweg weer veilig en prettig!

Veerseweg TOEN

Veerseweg NU

Veerseweg NIEUW
Wilt u op de hoogte blijven? Klik dan op de verschillende fases om te lezen wat er allemaal is besproken en gedaan.
nog 7 weken
Fases
Terugkoppeling 1e bijeenkomst nieuwe werkgroep
De gemeente werkt aan de herinrichting van de Veerseweg tussen Veere en Zanddijk. Dit doen we samen met bewoners, ondernemers en andere gebruikers van de weg.
Onlangs is een nieuwe werkgroep gestart. Tijdens de eerste bijeenkomst hebben we vooral geluisterd naar elkaar. We spraken over veiligheid, snelheid, fietsers, voetganger, kinderen en de leefbaarheid van de straat.
In het verslag leest u:
- Waarom we opnieuw naar het ontwerp kijken,
- welke zorgen en ideeën zijn genoemd,
- wat voor de werkgroep de belangrijkste uitgangspunten zijn,
- en hoe het proces verdergaat.
Dit verslag delen we om iedereen goed te informeren en betrokken te houden. Heeft u vragen of wilt u uw mening geven? Dan kan dat via Doe Mee Veere.
0 problemen
Filters
Totaal aantal items: 0Geen waarden beschikbaar.
